lørdag 9. august 2014

Lørdagsgodt

Jeg gidder ikke ha en stor diskusjon med ungene i butikken angående lørdagsgodt.
"Han har flere ting enn meg!" eller
"Ho sin sjokolade koster mer enn min!"
Så jeg kjøper inn masse lørdagsgodt når ikke ungene er med.
Jeg kjøper store pakker med flere små inni.
Er jeg i Danmark, så hamstrer jeg både på ferja og på Lidl.
Men også på Nille og Europris finner jeg endel.
20 kjærligheter koster 25,- på Europris, istedet for 4,- pr. stk i matbutikken.
På Nille har de store poser med små poser med vingummi.
Europris har poser med masse forskjellig, som frukter med bruspulver og små ruller med love hearts.
Begge plasser får du også store poser en enkeltinnpakket drops og karameller.
Når vi bare får det hjem er et drops like mye verd som en sjokolade.
Og kinder maxi er de glad i begge to.

Alt dette har jeg i en boks inni spiskammerset, så når det er på tide med lørdagsgodt, 
så kan de gå inn der og velge seg f.eks 5 ting. 
Det fungerer utmerket her på gården, og blir mye billigere enn at de skal gå å plukke i butikkhyllene.



 Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar