tirsdag 12. august 2014

Skyllemiddel

Jeg er avhengig av skyllemiddel, og jeg bruker kun softlan. 
For det første, fordi den lukter veldig godt, 
og for det andre fordi den stadig er å finne på tilbud.
Jeg har prøvd såkalte billigmerker også, men er ikke fornøyd med de,
så jeg holder meg til softlan heretter.
Både Coop og Ica har den på 10 kroners tilbud støtt og stadig. Full pris er 39,-
Jeg har også blitt flink til å bruke korken å dosere med, 
i stedet for å tømme til det er fullt som jeg gjorde før.
Dessuten sparer jeg på endel tomme flasker.
De fungerer utmerket som fryseelementer i kjølebagen.
Skal du ha sommerfest er det bare å fylle et lite plaskebasseng med vann og legge oppi 
noen slike dypfryste flasker, og du holder drikken kald hele natta.


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar