mandag 22. september 2014

Tanntråd

Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har spart i tannlegeutgifter etter at jeg begynte å bruke tanntråd. 
Men det er garantert mange tusen lapper. Jeg har alltid gått til tannlegen en gang i året, 
og tidligere hadde jeg hull eller begynnelse på hull mellom tennene nesten hvert år. 
Etter at jeg begynte med tanntrådpirkere har jeg ikke fått nye hull.
Jeg har prøvd tanntråd tidligere også, men har aldri følt at jeg fikk helt til å bruke det.
Men nå selger iallefall både nille og biltema gode tanntrådpirkere, som jeg kaller de.
De er å få kjøpt i dagligvarebutikker også, men mange av de er så myke at de bøyer seg.
Det er ikke noe greit, så jeg kjøper alltid på nille eller biltema.
Disse er helt geniale! Har slike i bilen, i veska, på badet og ved siden av meg i stua.
Er helt avhengig av de. 


Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar